Friday♥

Hejsan bloggen!

Förlåt för super duper dålig uppdatering. Men igår var jag borta hela dagen/kvällen.
Tänkte uppdatera går dagen:

Vaknade ganska tidigt har jag för mig. Lyssnade på musik och sen åt jag mumsig frukost. Väntade på att Amanda skulle smsa. Hon slutade någon tid, glömt bort. Så medans kollade jag på American Horror Story. Skit bra skräck serie!♥ Efter avsnittet började jag fixa mig. När jag var klar gick jag till bussen och åkte ner på stan och väntade där tills Amandas buss kom. Vi åkte till hennes killes skola för hon skulle få cigg av honom. Träffade Hanna och Pontus där också. Första gången dem såg mig blond, haha, trodde först det inte var jag, nice då. Sen åkte vi två ner på stan igen för jag skulle köpa lite saker. Blev först en tröja på JC. En vit, lite stor och med en stor silver paljett rand på. Skit snygg! Lägger ut senare! Senare gick vi till Flanör för jag var tvungen att köpa en plånbok, blev en mellan stor gjord av skinn, jätte fin! :) Var också tvungen att köpa nya leggings för mina är sönder. Gick liksom på stan med sönder leggings, lite sådär pinsamt. Så vi gick till Gina Tricot men vi hittade inga. Sen såg vi att det fanns leggings som bara kostade 50 kronor! Så köpte två! Nöjd yao! Vi gick och fikade senare. Åt världens godaste choklad tårta, medans Amanda drack en milkshake bara, hehe. Senare kom Johan (hennes pojkvän). Vi tre skulle till baby i Valbo så vi först in på ICA i Nian eller vad det är för mat affär... Jag köpte natur godis och en liten flaska Coca Cola Zero. Vi drog sen till 91:an till Valbo. När vi var framme hos baby ville vi kolla på film och jag var ju så smart och sa skräck. Kunde inte sova inatt! Vi kollade på Paranormal Activity 2 Tokyo. MYCKET läskigare än Amerikanska. Är ju rädd för asiater. Tänker på Samara... Så dog seriöst. I alla fall när japan tjejen gick, aaaaaaah! Men usch! Mamma gav mig fyra lugnade för jag kunde ju inte sova. Somnade på en gång då HAHAHAHA!

Nu så sitter jag här med världens mens värk, yey! Har kina mat kvar sen idag, tog två tuggor sen dog jag, jävla mens hora!

Puss på er losers!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback