Friday wtf♥

Hejsan bloggen!

Sitter här med ett päron, haha, k.
Men kan nog säga att jag har aldrig haft sådan tränings värk i hela mitt liv! Även fast jag tränade för två dagar sen, haha! Men det var sjukt roligt kan jag säga, men höll ju på att ramla på gå-bandet eller vad det heter för råka sätta på too fast :( Men annars var det skit roligt! Men glömde min vatten flaska där, men gulliga Josefin gick dit igår och hittade den!♥ Men aja.
Efter träningen följde Josefin mig till buss hållplatsen och där träffade jag på Frida & Sara. Sara bor mittemot mig :) Så vi tre och en till tjej och två killar åkte till Sara. Men jag höll ju på att kissa på mig, fuuuuuuuuuuuuuck! Så sprang så in i helvete fort hem, niceeeeeeeee!♥ Sen gick jag över till Sara där dem var och jag plattade håret, hihi♥ Hur fan kan man leva utan en plattång?! Jag vet låter lite fjoooortis men jag behöver vekligen en för jag har affro hår! Ni ska bara veta. Alla ba: åååh det är så gulligt! Men fuck off nej det är inte gulligt!
Aja, efter vi var klara ville dem till legenden haha... men var ju tvungen att följa med, men vi rökte bara, rökte upp Sara cigg :( Men annars sjöng i sing star, ABBA y know? Jag vann
Sen kom någon jävla soc kärring och snacka med ett par killar och sa att Sara inte fick umgås med dem, HAHAHA Sara har ju fan känt dem hela jävla livet. Så Sara fick lite damp och ni ska veta hur Sara blir när hon får utbrott. Damn jävlar! Jag var där tills 22.00 kanske? Sen drog jag hem och kollade på The Simpsons tills jag somnade.

Igår: Vaknade vid 11.00? Och åt frukost ( ett päron). Sen gick jag över till Sara och hon kom in till mig och jag åt mat (sparris soppa). Sara blev hungrig så vi gick till pizzerian och hon beställde en Hawaii. Men vi delade på den. Och teven var ju på där och det var två tjejer som spelade tennis och när ena tjejen slog så stönade hon, bläääääeeeeee! Snygga Sara rapade över hela jävla pizzerian, tjej rap u know :) Och jag skrattade hela jävla dagen för det hade fastnat i huvudet, äntligen något som fastnat i mitt huvud. Sen gick vi till spel butiken och köpte Hubba Bubba. Tre paket var, höll på dö för käkarna gick isär... Vi gick hem till mig och hämtade mitt busskort och mobil för jag laddade den hemma medans jag och Sara åt pizza. Sen gick vi till bussen och vi missade precis bussen... HAHAHAHHA åååh. När vi stod där kom tre killar och ville ha cigg av Sara men dem fick inte haha. När bussen kom satte vi oss på bussen och Sara var så piss nödig så hon skulle skrika det över hela bussen men hon är så retard och råkade skrika jag är skit nödig HAHAHAHHAHAHAHAHAH DOOOOOOOOOG! När vi hoppade av mötte vi andra folk och Sara fick en limpa av hennes syster, alltså cigg. näää Sara äter bröd på stan HAHHA nä nu blev jag hyper FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Vi gick lite överallt. Jag gick med en som heter Victoria eller Viktoria hem till henne för hon skulle hämta sin andra mobil, hon är miljonär, jag skojar inte hon är det, ni ska se hennes saker... men hon ska flytta till Stockholm, fuck u. Sen orkade inte jag och Sara vara på stan längre så vi åkte till legenden med en kille. Sara var lite bäng, hon hade druckigt lite men hon var tvungen att inte visa det när vi skulle in på legenden man får ju liksom inte vara full där... Men vi gick till affären sen och som sagt så var Sara bäng och när hon skulle betala med sin krona: det här är ingen krona!!!!!!!!
Ni skulle vara där för att fatta, MOHAHAHAH. När vi kom till legenden var dem där killarna som ville ha cigg av Sara där och bakade kladdkaka, fick slicka slickepotten HAHAHHA fetto och "råka" tappa den i deras kladdkaka när den var kladdig HHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAA! Men ah, vad gjorde vi mer, JAG VET INTE! Men idag ska jag sova hos baby, hihihhihi ser hur det går haha!
Men see ya later alligater alligator? Hur fan stavas det? who cares, not me.

HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback