Monday Mornin♥

Hejsan bloggen!

Även fast jag inte skriver mycket nu så har jag ändå ganska många läsare, bra det!
Tänkte skriva en sak nu, hehe, men jag har skaffat blogg på tumblr, så ni kan läsa den, men den är ju på engelska, bra man äger på english ;) http://annaehbest.tumblr.com
Men jag har precis ätit en Risi Frutti, mums, god frukost!
Lyssnar på Elvis, ååh!♥
Juste! Igår kom pappa förbi med fyra två liters Lidl cola! Självklart light ;) Men Lidl cola är mycket godare än vanlig cola, vilket märke som hellst är inte bättre Lidl dem slår allt ;)
Något mindre bra är att mina super duper bra hörlurar med bas ljud är sönder :( FUCK! Men när min pappa följde med och köpte dem gav han mig två hörlurar så har en av dem nu, jätte bra med! :)
Tycker jag ska göra en ny header också, icke bra att ha en i tusen år :/

Puss!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback