If you don't mean what you say, shut the fuck up.

Hejsan bloggen!

Oj, var ett tag sen jag skrev! Men har varit med baby varje dag, han har börjat sovit här igen! Yey! Hehe.
Men tänkte uppdatera lite nu :)

Lördags:

Jag åkte ner på stan för skulle ju vara med baby och Gabbi och när jag kom ner till stan hoppa dem bara på bussen så den fortsatte sen mot Valbo. Malin var också med, gullig tjej! När vi var framme så gick vi till Tempo och köpte gott, chips med dipp, läsk, Päron Split paket med femton glassar i, nötter och cigg. Tror det var allt. Men när vi kom hem till baby hittade vi inte grädd filen och glass paketet, så vi bråka om vilka som fick gå och hämta dem. Sen bestämde vi att jag och Malin fick gå och hämta, fick cigg av Gabbi för det. Sen hade vi det jätte trevligt bara att baby ringde 24/7 när vi gick dit...

Men jag måste seriöst dra till bussen nu för ska käka och sola med Josefin!

Puss hej!

ps: skriver mer när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback