I mentally murder people I don't like

Hejsan bloggen!

Kungen på att blogga!
Men ska bli riktig kung nu! O juste medans jag nämde kung så kom jag på att princessan Viktoria har fått en dotter! Åh vad gullig hon borde vara!
Men idag vaknade jag kanske någonting vid 10.00. Gick upp och lyssnade på musik. Sen blev jag hungrig på nudlar så mamma skulle ut med Silje då kunde hon gå in på affären och köpa medans jag stod utanför med Silje. Hon köpte fyra stycken, yummi, blir imorgons fukost med! Åååh kom på en sak nu! I somras alltså sommaren 2011 men ni fattade nog så åt jag ALLTID nudlar till frukost, brukade gå till affären på morgonen och köpa och ibland köpte jag en Coca Cola Zero. FAN vill ha sommar! Men jag känner på mig att våren har kommit lite för det känner jag på lukten och det är bara lite is och vatten ute nu, så hoppas! Vill ha mina söta blommshorts! Och mina snygga jeans shorts! OJUSTE det är ju fotbolls VM i sommar! TYSKLAAAAAAAAND! Ååååh vilken underbar sommar det kommer bli! PLUS att Sverige är ju med. SVERIGEEEEEE! Hihihihihi! :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback