Gott med min gobit♥

Hejsan bloggen!

Sitter och skriver i sängen medans baby ligger och vilar skulle inte förvåna mig om han sover?
Vi var för någon timme sen på affären eller jag gick dit för baby slutade då. Vi köpte, eller jag då. Men jag köpte två Coca Cola Zero burkar till mig, två Coca Cola burkar till baby, tre kexchoklad till mig och en Billys Pizza till baby. Jag har en i frysen som mamma köpte åt mig i morse :) Så vi ska äta det nu medans vi kollar på Two And A Half Men. Min nya knark serie! Kollar på det varje kväll! Aja, men imorse vaknade jag vid någon tid av att mamma hämtade tallrik och glas inne i rummet, damn u women! Så jag gick på toa sen lyssnade jag på musik. Efter gick jag ut i vardagsrummet och myste under en filt och kollade på The Simpsons. Sebbe och Stefan var också där. Men Stefan började med maten då. Jag var ju så jävla hungrig så jag höll på spy. Men efter kanske fem minuter kom mamma och Malin hem med en Aktivia åt mig och en skål jordgubbar :D Sebbe fick också en egen :) Så en YUMMI frukost!
Igår åkte jag, pappa och Malin till Söderhamn för att fira min farmor 75 eller hur gammal hon är? Haha vad elakt det lät... Vi fick smörgårstårta, läsk, daim tårta och någon annan slags tårta, ååååååååh spydde nästan! Men fick 500 kr för fyller år om PRICK en vecka! 17 år YEY! Inte för man får göra något då... Men om en vecka och ett år är jag 18! Då kan jag köpa cigg själv, om jag vill då ;) Men något jag hatade var att när jag var på väg dit och hem så hackade min Spotify säkert bara för vi åkte på E4:an bland massa skog? Aaaarghhh! Men funka väl ändå?
Men nu ska jag ut och ta en cigg, see ya later alligater!
Kisses & hugs!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback