Hejdå 2012 ♥

Hejsan bloggen!
 
Idag är det sista dagen av 2012.. Varit ett bra år. Lärt känna många folk, fotbolls EM, sett mitt älsklings lag varit i final i Champions League, vann dock inte... Men ändå bra spelat! Har varit den bästa sommaren efter 2012, bästa julen! Mycket jag älskat har hänt! Ser fram emot 2013, blir ju vuxen då. Eller? 18 kanske inte är vuxet, bara myndig, får akta mig då, haha! Egentligen vill jag inte bli 18, vill vara 15 igen, mycket jag inte varit med om. Men det blir nog bra!
 
Men ska skrax göra mig klar för ska åka ner på stan med baby i bil för han skulle köpa alkohol tills ikväll och då sa han att jag fick köpa McDonalds hem, hihi! Men han skulle köpa avokado sallad hem, eller till lunch på jobbet.
 
Vi ska åka ner på stan till tolv slaget, vet dock ingen tid, men gud vad roligt det ska bli! Första gången jag gör det, så får nu hur det blir!
 
Men nu måste jag verkligen fixa mig.
 
Puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback