Grandma

Hejsan bloggen!

Jag skrev inget mer igår, ursäkta mig.
Men vi firade genom att köpa hem Sibylla, så jävla gott! Men blev jävligt mätt... Jag somnade på en gång efter, haha. Men väcktes vid 02.00 av att baby stängde av teven. Så passade på att gå och ta bort sminket, borsta tänder, ta munskölj och sätta på natt kräm. Men kunde somnade efter 03.00... När jag då somnade drömde jag att jag var med pappa och några till och det kom en orkan så vi var tvungen att gå ner till något ställe under marken, haha. Sjukt! Jag vaknade av att mamma kom in i rummet, Mimmi hade kommit, yey! Min mormor alltså. Baby åkte för ett tag sen så gjorde frukost då och nu spelar jag The Sims 3, hehe.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback