Allt om julen 2012 ♥

Hejsan bloggen!
 

Var ett tag sen! Men det har varit jul, så det har varit mycket då! Jag har glömt vad som hände varje dag och vilken dag det var, haha!
Men jag har umgåst mycket med familjen, speciellt Malin!
 
Så tänker skriva om uppesittakväll och julafton. 
 
På uppesittarkvällen spelade vi Bingo. Var nära att vinna massor av saker! Och vi åt jätte mycket godis haha! 
Var hos pappa och Ylva på dagen och gjorde något pynt. Man flätade något brunt med gräs som Ylva och hennes kompis hade plockat i skogen, fan vad fin min blev! Hahaha!
Jag orkade inte kolla på uppesittarkvällen så höll på med min Top Modell bok, haha.
 
På julafton vaknade jag vid 10.00, blev arg för sa till mamma att hon skulle väcka mig 09.00. Men då sa hon att hon hade gjort det men att jag bara att mumlat, så jävla mig, haha. Åt frukost med Malin i köket. Julgröt och macka. Sen fick vi en varsin julklapp att öppna. Jag fick Hajen! Älskar filmen, men hatar hajen. När vi hade fixat oss lite kom Blozzom och Melizza. Jag fick målar häfte, skriv bok, skriv pennor och metall pennor. Och Blozzom ba: "Dem kostade 101 kronor", haha! Tror det kostade så mycket, men dyrt ju! Jag gav henne en Top Modell bok och till Melizza en Hello Kity tunika, så söt! När dem gick så fixade vi oss. Vid 11.00 åkte vi och hämtade pappa och Gunnar (min farbror, han fick en stroke för kanske tre års sen...). Efter åkte vi till Lalla och Faffa och firade jul. Åt världens godaste julmat! Som Lalla gjorde! Alltid god, hon är proffs på att laga! Vi kollade på Kalle Ankas Julafton. Det är så jävla dåligt att dem tog bort dockan som sa "Mama", för att den var svart, hahhahahaha. Det är ju fan heller rasistiskt????? Då kan dem gärna ta bort kines dockorna som dansar? Skamlöst... Sedan öppnade vi julklapparna. Jag fick presentkort på BikBok för 1000 kronor och något som ser ut som ett träd med små lampor på, jätte gullig! Jag gav Lalla och Faffa en ljusstake och ett ljus. Till pappa en kak burk med kakor, den var också från Malin, det var hon som köpte den haha. Sedan åkte vi hem och öppnade julklapparna, fick många! Fick:
 
Ett trådlöst tagentbord
The Sims 3 Katy Perry
Kokbok
Fakta bok
Tröja
Bokmärke
2 pyamaser
Förkläde
Prensent kort på H&M 100 kronor
Hajen 1 & 2
Läppglans
 
 
Jag gav:
 
South Park kalsonger till Sebbe
Te och tekopp åt mamma
Jack Daniels cola godis till Stefan 
Godis till Denniz 
Godis till Sessan
Ben med bacon till Silje
Stick bok till Malin
Ljus till Mormor
Fat med ljus och glasbitar till Mormor
En julklapp åt baby men tänker inte skriva vad för han kan läsa, han har nämligen inte öppnat den än!
 
Tror jag har skrivit allt! Men lägger ut bilder på dem sedan, alltså julklapparna jag fick!
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback