Your clothes should be tight enough to show you're a woman but loose enough to show you're a lady.

Hejsan bloggen!
 

Är så tråkigt nu och inga är ute på gården heller! Kommer väl sen?
Igår så var jag med Alva. Vi plockade körsbär och hennes storebrorsa kastade körsbär på mig så min tröja blev helt röd, hoppas det går bort! 
Jag, Alva och Alvin gick till affären, eller jag bar Alvin, bara tre år, så gullig! Vi köpte två Cola, Alvin fick nå litet packet med gröna små bitar som var tuggummin och köpte ett Jenka tuggummi, älskar dem!
Sen kom två ut som är från Polen (Julka och Camil), tror det stavas så? Utalas så i alla fall :)
Gjorde sandslott med Melizza, gungade på en massa. Och Adrian kastade katt skit på mig... fuck u.
Sen spelade jag fotboll med tre killar. Jag spelade med den bästa i alla fall haha! Vi vann för jag satt straffen,
öööh kung?
Men nu ska jag kolla om dem kommer ut snart?!
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback