Wtf

Hejsan bloggen!

Ligger helt ensam i min säng... För åkte hem själv idag för jag och baby åkte till honom efter han slutade. Har kollat på matchen men inte hela. Men tror Real vann. Alltså jag hejar på dem nu i finalen. Det har inte gått så bra för dem förut och ska inte döma folk utan en anledning för vet ju inte ett dugg om spelarna, dem alla är säkert jätte snälla! Jag sa förut att Ronaldo var en jävla bög som inte tog hand om sitt barn m.m men han är säkert en underbar pappa! Kallade Özil muslim fitta men det är ju inget fel att vara muslim? Han är ju jätte bra och fin med sina stora gulliga ögon :d Plus att han är tysk! Så nu ska jag ge Real en chans! Men kommer alltid vara en Barca älskare!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback