Novell del 1

Novell del 1

6-års:
Jag gick på Stentägsskolan och jag var den väldigt blyga tjejen, och jag var en av dem längsta av alla där i 6-års vilket fick mig att känna mig konstig för dem andra tjejerna var mycket kortare än mig. Men jag hade ju vänner. Min bästa kompis hette Sofie men hon är ett år yngre än mig så hon gick inte på min skola för hon var 5 år då. Dem som gick på 6-års med mig som jag umgåste med var Jasmin som är en väldigt snäll men hon var bara med mig. Annan var Jennifer. Hon var väldigt söt men lite bestämd. Hon hade blont långt rakt hår. Jag kommer ihåg att jag var avundsjuk på henne för jag ville ha samma hår som henne för jag hade då kort jätte lockigt hår, riktiga skruvat som gjorde håret väldigt trassligt! Som sagt var jag den blyga tysta tjejen men var alltid snäll, hjälpsam, osjälvisk och delade gärna med mig till andra barn. Kommer ihåg att jag alltid ritade och målade. Ibland lekte jag med Barbie och lego. Men jag har aldrig vart någon Barbie tjej ritade och skrev hellre!
Imorgon skriver jag om 2:an m.m.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback