Lördags mys!

Hejsan bloggen!

Ligger med baby i sängen och kollar på The Simpsons...som vanligt. Idag hände det en rolig och dryg händelse... Jag och baby skulle till honom och bada men när vi var vid bussen så hade jag glömt mitt busskort så baby var tvungen att betala med mobilen. Sen när vi var framme ända i Valbo så gick vi till baby men när vi var utanför kom baby på att han hade glömt hem nyckeln hos mig, Asså faaaaaan! Så vi var tvungen att åka hem igen men vi stannade hos mig istället. Vi tänkte gå på bio men det var så några filmer som gick idag men jag ville kolla på Titanic men baby ville inte så då blev jag sur sen arg så jag spottade och rev sönder mina leggings men då blev jag ledsen. HAHA! Låg sen och kollade runt med min mobil. Senare gick jag och mamma till affären. Jag fick: cola, kex choklad, Marabou choklad, M&M, avokado. Sen inget mer tror jag? Nu kollar vi som sagt på The Simpsons. Men måste sluta skriva nu för måste kissa ååååh!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback