Dagen

Hejsan bloggen!

Idag är det som sagt sista april, baby kom hit senare på dagen men då såg jag att det var majkasa vid mig eller vad det heter? Så gick ner med Stefan och Sebbe för baby ville inte följa med. Träffade på Blozzom där. Och Isak och Mindra, dem bor också på gården. Jätte söta! Isak fyller 3 eller om han har gjort det? Och Mindra har fyllt 2 år, haha har koll på dem ;) Lekte med dem, så söta! Isak tog mina solglasögon hela tiden och daska mig på röven HAHA och försökte dra ner mina byxor HAHAHA! Mindra attackera mitt ben och bet mig! HAHA! Gick hem vid 21:00 och då fixade jag och baby fika ( råst franska med salami och te!) och kollade på The Simpsons, men gör det än!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback