13

Idag är det precis 13 år sen det var Columbine High School Shooting. Ser framför mig att jag gjorde någonting idag när Eric Harris och Dylan Klebold tog självmord - sköt sig i huvudet. Om man kunde gå tillbaks precis 13 år så skulle jag se ungdomar, vuxna, poliser och ambulanser utanför skolan. Eric och Dylan flög upp till himmelen nyss kanske? Folk tycker jag är galen att jag tänker mest om Eric och Dylan än dem som blev skjutna som låg blodiga och döda på golvet. Jag vill åka till Littleton, Colorado, USA. Vill gå in i skolan och gå till platsen där killarna låg döda. Sätta mig på knä och be. Vela se deras ansikten. Jag blir så ledsen när jag ser dem döda på foton. Att dem inte var dom vanligt folk fast egentligen var dem det men kunde inte visa deras riktiga sida för då kom folk och skrattade åt dem. Men för exakt 13 års sen var deras leende åt fel håll för den dagen var det deras helvete! Nu var det Eric och Dylan som bestämde vilka som dem skrattade åt. Mobbarna blev mobbad, till döds... Jag vill träffa en person som mobbade killarna som överlevde den fruktansvärda händelsen och stirra in i personens ögon, ta tag i tröjan, trycka om personen mot en vägg och förklara hur dålig personen är. Dåligare än mördarna! Ha respekt för folk, även dem den inte känner. Jag vill fortsätta skriva men det blir för långt att blogga för... Ni är i mitt hjärta killar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Här om dagen (20 april) sökte jag runt på nätet för att läsa om just columbine high school shooting..för att jag var nyfiken på mer fakta om vad som hände den dagen och även om eric och dylan.

Men jag hitta din blogg och läste runt lite, hur kommer det sig att du gillar (vet inte om det är rätt ordval, men du förstår nog hur jag menar?)eric harris och dylan klebold? Eller vad du liksom tycker om hela händelsen?

Tacksam för svar :)

2012-04-22 @ 02:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback