You don't get another chance, life is no Nintendo game

Hejsan bloggen!

Är ganska trött idag kan jag säga! Tänkte uppdatera vad som hände igår:

Vi vaknade väl kanske vid 10.00 - 11.00. Myste lite i sängen, gick upp och tog en cigg, åt frukost (flingor med mjölk), när vi kollade på America's Next Top Modell. Vi tog mer cigg m.m. Sen satte vi på bärbara datan och kollade runt på Facebook. Ellinor, eller hon heter Alva nu. I alla fall vi skrev lite för vi har inte hörts av från varandra på ett år kanske? Vi var ju med varandra mycket förra året! Saknar kvinnan så jävla mycket! Vi hade så roligt! Jag kommer ihåg att vi hade rökt, ni fattar nog vad? Och hon trodde vi var döda och jag blev ju fan rädd för jag var helt borta. Så hon gick fram till en person och hälsa, personen gjorde desamma. Hahahaha! Vi var ju inte döda ;) I alla fall, hon bor ju i foster hem nu i Dalarna. Men hon ska snart få åka hem varje helg, eller vad det var? Aja, vi fixade oss, sen tog vi bussen till stan och kollade runt! Skulle kolla på hårfärg på Åhléns men hittade inte hårfärgen som jag skulle ha! Så mamma köpte hårfärg idag när hon cyklade till Kvantum. Fast hon köpte en mörkare färg för hon sa att jag som har ungeför mörk brunt hår ska inte färga hela tiden blont, då blir det konstigt! baby är i alla fall på stan nu med Emil. Men igår vid någon tid, haha. Så gick vi till Kim, babys kompis. Han hade flyttat hit där jag bor, kanske 50 meter ifrån mig! :o Så vi stack dit och rökte vattenpipa, chill! Vi fick röka det och röka cigg inne, nice! Måste ju vara ute på balkongen hemma. Vi var där någon timme eller mer. Då gick vi till pizzerian för Kim skulle ta en öl och en shot. Baby spelade också, sällan... Efter drog vi hem till mig för Kim skulle köpa en Absolut Vodka av baby. Han har några flaskor! När han hade köpt det så gick vi hem till Kim igen och rökte igen. Vid 23.00 drog vi hem (alltså jag och baby). Vi somnade och vi vaknade vid 09.00. Baby drog vid 10.00 för han ska ju vara med Emil, jag orkade inte vara med... så jag är ensam med mamma och har rökt, vad finns annars att göra här hemma? Ikväll kanske vi ska till Kim igen! :D

Puss hej!




Förlåt Alva, hoppas du inte blir sur...?

Tumblr_lmhy20qcgh1qgc8uxo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack :D

2011-09-04 @ 13:40:41
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback