The blackness in your heart wont last forever

Hejsan bloggen!

Idag vaknade jag vid 07.00 och kunde inte somna om så jag tog medicin, men var yr och var så rädd att jag skulle svimma så jag nästan grät! Så jag låg en liten stund i min säng tills jag blev piggare. Då gick jag upp och gjorde frukost (två mackor med ost och skinka på, till drack jag mjölk). Jag åt frukosten medans jag kollade på America's Funniest Home Videos. Jag och Stefan höll på att garva ihjäl oss! Det klippet som vann  var så jävla bäst! Det var två syskon, ena kanske var 4 och andra 6? Och den lilla var utklädd till Darth Vador eller hur han stavas? Och dem hade låtsas skärd och lekte med dem fäcktades? Och den största slog till löst på den yngre och han började böla även fast han hade hjälmen på, HAHAHA! Sen gick jag in i mitt rum igen och kollade på Amercian Dad och plötsligt kom baby in och somnade på en gång i min säng. Jag låg i extra sängen och kollade. Jag kollade på ett avsnitt tror jag? Och sen somnade jag och vaknade vid 14.00 då vet var mat (Kött kottletter med potatis grattäng). Var faktiskt jävligt gott och jag som är inte ett fan av kött! Sen kollade jag och baby på American Dad tills klockan 16.30 då han tog bussen ner på stan för han skulle fika med Emil och någon Bella. Jag orkade inte följa med utifall något skulle hända för jag var ju så yr imorse. När han har varit borta har jag kollat på Vänner, lyssnat på musik och rökt. Mamma gjorde världens godaste sockerkaka! Jag är inte heller ett fan av sockerkaka. Men den var så himla god! Det var choklad sås över dem! Men blev mätt efter tre tuggor, haha! Baby är fortfarande ute, han kommer väl någon tid och då ska vi duscha tillsammans sen kollar vi säkert på American Dad eller någon film, vill se skräck film, hihi! Och det hände världens hemskaste saken för någon timme sen! Jag tog medicin och ena tabletten fassnade i min hals och jag nästan spydde så jag tog typ tio glas vatten men den åkte inte ner så jag fyllde en flaska med vatten så jag kunde dricka medans jag satt vid min data, har redan kvar vatten! Men tror den har åkt ner nu, får jag hoppas! Men nu ska jag ta en cigg, men först kissa, kiss blåsan spricker snart faaaaaaaan.

BajBaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback