It's takes millions of people to complete the world, but it only takes you to complete mine

Hejsan bloggen!

Det känns som jag inte har bloggt på miljons tal! Men nu jävlar ska jag bli KUNG på att blogga!
Aja, vet inte vad jag ska skriva om? För har ju inte bloggat på länge så kommer inte ihåg vad som har hänt. Men igår kan jag skriva om:

Jag vaknade vid elva tror jag? För kunde inte sova på hela natten för jag var så fruktansvärt yr. Trodde jag skulle få kram anfall så jag lade mig bredvid mamma för känner mig trygg bredvid henne, hihi. Och jag grinade så mycket, har nog inte grinat så mycket. Eller jag tror jag grinade mer när Tyskland förlorade mot Spanien. Fast då grinade jag både av smärta och ilskenhet! Aja, jag kunde ju inte sova och då blev jag mer orolig så mamma gav mig två lugnande så jag blev lugnare och kunde somna lätt. Och såklart tänkte jag på en person som gjorde så jag slappnade av: Miroslav Klose eller hur hans namn stavas? ;o Så jag somnade sen, puuust! I alla fall. Jag vaknade vid elva eller nånting? Och gjorde inte så mycket. Åt kyckling klubba, var så jävla gott! Så jag åt en till när baby kom hem och åt. Vi kollade på film m.m. Sen kollade jag och mamma på Morden I Midsomer eller hur det stavas? Vaknade klockan åtta av att baby sa till Stefan att han skulle dra till skolan. baaaajs! Aja, men jag gjorde frukost alldeles själv. Känner mig så stolt! Gjorde rostad macka med skinka och potatis sallad på och drack varm chocklad till. Åt det medans jag kollade på Rachael Ray. Nu lyssnar jag på musik och ska kanske kolla på Vänner!

Puss & Kramiiiis!



Tumblr_l4zoicuyzo1qbblkeo1_500_large
hehhehe, asså han i mitten. Aja, jag e störd, hqFIP YDIOGGGGGGGGGGGGGGGGD




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-onsdag-3.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-28 @ 20:53:29
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre gumman...

2011-09-29 @ 10:24:39
URL: http://jenhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback