I didn't fall, The floor just needed a hug

Hejsan bloggen!

Jag har inte skrivit på en dag tror jag? or? I dont know...
Aja, har ont i huvudet och vet inte varför?! Men tänkte uppdatera vad som har hänt lite sådär ;)

I förrgår (tror jag) :
Så skrev baby kompis Matilda till mig på Facebook om vi tre kunde träffas. Så jag skrev till baby och han kom för han var med Emil tror jag? Så vi myste lite innan jag fixade mig ;) Sen fixade jag mig. Jag har ju slutat med löshår för mitt hår har växt. Kanske inte långt men växt har det! Men tänker inte sälja löshåret! Kanske använder det någon gång? Men vi tog någon buss, vet inte vilken tid, men det inga på stan så var väl senare på kvällen. Så vi mötte Matilda vid tågstationen, ur söt tjej! Och vi tre var skit hungriga men hade inte pengar :'( så vi gick runt på stan i mer än en timme och var vrål hungriga! T.om Sebbe, en kille vi umgåste med lite förlorade pengar på spel automaten på Buddy's. Men sen när vi gick till en kiosk eller vad man kan kalla det? Som ligger precis på torget så var Shaban där, eller hur man stavar hans namn? Han jobbar där och vi fick gratis varm choklad, choklad och läsk! Men vi ska ju betala tillbaks, offcourse! Och jag tog varm choklad och drack och Matilda fick smaka.
Hon: Det är ju skit varmt!
Jag: Nej??
(Tar världens klunk, bränner ihjäl min tunga och spottar ut drickan i muggen så det sprutar upp på hela min käft...).
Och Shaban är så jävla dryg. VARJE gång jag kommer dit:
Han: Är din syster lika fin som dig?
Jag har redan sagt till han att hon är världens finaste! guldfisk minne.
Tills kvällen mötte vi på Jenni och Emelie, två tjejer jag brukade umgås med när jag gick på Källmur. Vi sa inget speciellt till varandra, men jätte fina tjejer och är nog några av dem snällaste och gulligaste tjejer som finns! Aja, sen kom Bella, babys kompis också jätte fin och snäll! När hon kom snackade dem lite och sen följde vi med Matilda till bussen för hon bor i Sandviken så hennes buss går inte samma som våran buss till Bomhus. Så när hon hoppade på så gick jag, baby och Bella till tågstationen för Bella skulle hem. Och hennes tåg gick inte förens om en timme nästan så vi satt lite med henne inne i stationen och en bit bort var det en skit läbbig gubbe och tydligen pervo sa Bella, han hade gjort massa saker. Tur jag och baby stack sen, stackars Bella.... Men när vi kom hem fixade vi fika och kollade på en skräckis ( Case 39). Tror jag den hette, särunge.

Igår: Mamma fick pengar så jag drog till affären och köpte frukost åt mig själv medans mamma och Stefan var på stan. Det spö regnade! Och då menar jag att det rasade som fan. Men det jag köpte var: färdigmacka med nå slags rökt skinka och gurksallad, Cola Zero och choklad. När jag kom hem åt jag mackan medans jag kollade på Våra Värsta År. Alltså Al, så jävla fucking as het! Många tycker han är äcklig men han är ju så sexig för mig! Sen kom mamma hem och hon hade hämtat ut min jacka som jag beställde från H&M. Skit fin! Jag hade på mig den när jag drog ner till stan och var med Matilda, alltså själv. Vi käkade på McDonalds, det var nå Nuggets meal, med tjugo nuggets! Jag åt kanske sex och Matilda fjorton eller nånting? Sen gick vi till Nian och kollade. Såg en skit snygg tröja på H&M med Elvis på. Ska få pengar av mamma så jag kan köpa den någon dag. Vi kollade runt överallt ungefär. Sen följde jag med henne till hennes buss och när hon hade hoppat på bussen och jag drog till min busshållsplats så var det två svarta killar bakom mig, eller vad skriver man? Inte neger i alla fall, det tycker jag är elakt faktiskt! Aja, så dem hejade och jag hejade tillbaks och ena började babbla på och fråga efter mitt nummer och jag sa nej och då sa han att jag kunde få hans så jag sa ja annars skulle han aldrig dra därifrån och han sa att han kunde lägga till det men jag ville inte ge han min telefon för han kunde ju sno den, så jag sa nej och lade till det själv, sen sa jag att jag skulle till bussen och drog som attan därifrån. Fast gick till en kiosk och köpte en burk Cola till baby och en klubba åt mig, hihi. Sen drog jag busshållsplatsen och väntade på bussen medans jag snackade med Matilda och berättade om killen och hon garvade, haha! Men tillslut kom bussen och var vid mig efter tio minuter och då drog jag hem och gjorde inte mycket. Vid 21.00 kollad jag och baby på Det Okända. Var inte speciellt läskigt, jag själv tycker det är lite löjlig. Dem kanske inte ens ser spöken utan bara babblar på om inget? Aja, sen kollade jag på Medium medans baby sov och efter ett tag stängde jag av och somnade jag.

Idag vaknade jag vid 10.00 tror jag? Baby var inte hemma för han går i skolan och jobbar tills 17.00. Men idag ska vi nog chilla hemma! Nu ska jag ut och ta dagens första cigg!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback