The best relationship is when we can act like LOVERS but also like BEST FRIENDS

Hejsan bloggen!

Tänkte uppdatera en snabbis för det är fotboll nu tror jag? (Sverige - Holland). Holland har redan gått vidare till EM så dem behöver ju liksom inte spela bra? Så varför inte låta Sverige vinna? Då går dem vidare! :)
Kanske ska skriva vad som hände i lördags? Jag drog ner till stan och gick till Buddy's och där satt pappa med sin gulliga stickade kofta! Sen gick jag ut för att möta Matilda. När vi kom in hälsade hon och pappa på varandra. Han hade en kuppong. Två stycken men betala för 1, så jag och Matilda delade på en tallrik. Det var tacos, det stod det på kuppongen. Hade bara majs på min ungefär... Och man fick fri påfyllning med Pepsi! Vi snackade i mer än en timme. Sen stack vi och vi fick 100 kronor av pappa! Så jag och Matilda stack till McDonald's och åt glass! Efter gick vi runt på stan och letade efter någon affär jag kunde köpa natur godis men mat affären i Nian var stängd för Nian stänger 4 eller 5 på helger. Och det var så jävla kallt så jag köpte varm choklad. Tillslut tröttnade vi på att leta så vi gick in på Godis Tajm så jag kunde köpa godis istället! Jag köpte det på bilden nedanför detta inlägg. Jag skickade mms till bloggen med godiset men det blev bara bilden där... wiiieeerd! Skit samma. Det tog en halv timme eller mer att köpa godis, jag har svårt att välja! Matilda fick damp! Men tillslut köpte jag en massa och vi drog till bussen. Jag följde med till hennes, men min kom senare så jag rusade till min hållplats, hann, tur! Så hemma åt jag godiset medans jag kollade på The Clevelands Show. Mys!

Nu ligger baby och sover och jag ska ut till vardagsrummet!


Pusshej leverpastej

ps: på lördag ska jag, Matilda och pappa spela badminton! HIHIHIHIIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback