SVAR

Har redan fått några frågor, hehe? Säkert bnågra jag känner som har skrivit anonymt? -.-

Postat av: amanda

varför började du blogga?
hur länge har du bloggat?
Vilken är din favorit blogg?


svar: - Nog för många av mina kompisar hade en blogg och att det verkade roligt.
- I December blir det två år tror jag?
- Gud jag har inte direkt någon favorit utan läser olika varje dag! Men min favorit av dem kändaste är det Paow.se !

Postat av: aalva:)

vart bor du?
trivs du där?
vilken är din bästa kompis?! :D


svar: - Gävle..
- Funkar väl, men skulle helre bo i USA
- Har inte direkt någon bästa kompis utan många bra :)

Postat av: Anonym

Tycker du att du är tjock för det verkar så men du är ju jätte smal! ;oo


svar: - Jag är inte jätte nöjd med min kropp, vill ju gå ner i vikt! Men tack för komplimangen! :)

Postat av: Anonym

Spelar du fotboll för du brukar skriva mycket om fotbollen?
Vilken är din favorit fotbolls spelare?


svar: - Nej, men spelade förr.
- Har många t.ex som: Özil, Kim Källström, Sebastian Larsson, Klose m.m.

Postat av: bbella

när fick du din mens?


svar: - HAHA vilken fråga! Men sommaren till femman :)

Postat av: Anonym

Hur lång är du?
Hur mycket väger du?


svar: - Några månader sen var jag 1.68 men när jag var på sjukhuset för ett tag sen var jag 1.66, haha! Kan inte ha krympt så 1.68 kanske?

Postat av: ....!

du borde vah poppiz i skolan för duuh äh såå söööt!!! :o


svar: - Eeeh okej? Vet inte vem du är, men du borde lära dig att stava.. & jag går inte i skolan, men tack att du tycker att jag är söt!

Postat av: en läsare

Är du från utomlands?! :D


svar: - Återigen: NEJ! Jätte många som har frågat det! Ja, jag är ganska mörk, men jag föddes i Gävle! Men har länder i släkten där dem är mörk: Jugoslavien, Frankrike.

Postat av: Anonym

Vilken kupa har du på bh:n? :D


svar: Haha ehm, b/c, prevo...

Postat av: nyfiken?

Har har typ läst igen din hela blogg typ och du skrev mycket om någon film som heter zero day? vad är det för film och varför gillar du den så mycket? :p


svar: - VISSTE att jag skulle få den frågan! Zero Day är min favorit film och kommer vara det föralltid! Men det handlar om två killar i USA som planerar en skolskjutning i deras skola, dem är mobbad ju... Och ena får en filmkamera i födelsedags present så dem filmar hur dem planerar skjutningen och i slutet får man se skjutningen i skolan. Inte bra för känsliga, men jag älskar den! Kollar på den när jag är ledsen för jag blir peppad av den och får ut min ilska av den! Gillar sådana filmer för älskar skjutningar haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback