Never give up on something you relly want. It's difficult to wait, but more difficult to regret

Hejsan bloggen!

Har kommit på att jag har blivit bättre på att uppdatera, grattis jag äger!
Men idag är jag så jävla trött! Var ute och gick och gjorde mycket igår. Matilda ringde mig vid 16.00 tror jag? Eller lite innan, så var tvungen att fixa mig på fem minuter? Så jag plattade håret i nån minut, målade in ögonbrynen och satte på lite mascara. Satte på mig kläder fort, knöt skorna och kuta till bussen, har nog aldrig sprungit så fort i hela mitt liv! Tur hann jag! Fortaste fix-dagen! ;) kiiing. Så jag åkte ner till stan och mötte Matilda där och vi gick till automaten för att se hur mycket pengar hon hade, 73 spänn tror jag? Så vi gick till McDonalds för att köpa något med det var nå fel där så vi kunde inte köpa med kortet. Så vi gick in i Nian och kollade runt på mat ställen och tillslut såg vi en kebab ställe så vi delade på en kebab rulle och ett litet glas cola. Vi blev i alla fall mätta! Sen gick vi bara runt och gjorde ingenting. Men baby ringde och sa att han hade slutat och att skulle åka hem till mig och röka vattenpipa med honom men Matilda orkade inte, så det blev inte. Men när vi var på Åhléns så gick en jätte litet hund förbi oss och hon sa att hennes hund var jätte stor och jag sa att min hund också var det. Och hon ba nånting: "Åhhh kan vi inte åka hem till dig då?!". Så vi tog bussen hem till mig och Silje, min hund alltså! Älskade Matilda och hon älskade Silje, hehe. Men det blev inge vattenpipa. Men baby sa att vi kunde följa med honom till pizzerian för han skulle spela på maskin. Så vi stack men först till affären, där jag och Matilda köpte varsin choklad pudding och Coca Cola. Vi satte oss utanför affären och åt upp puddingen, sen stack vi till pizzerian och vi beställde pommes medans baby spelade. Så vi satt och åt det med dipp sås, men vi orkade såklart inte allt. Så vi gick ut sen och satte oss på ute serveringen. Fast det var ju kväll så det var svart ute. Då drack vi våran läsk medans vi rökte. Efter fick vi pengar av baby så jag och Matilda gick till affären igen och hon såg naturligtvis en massa dosor snus som man har snus dosan i och det stod texter på dem och hon stod där i en halv timme? HAHA Men till slut köpte hon en som det stod: Du rör inte mitt snus! Eller nånting i den stilen och det var ett fuck you finger på, haha. Sen skulle jag köpa nånting. Det blev tillslut nå godis spray man sprayar i munnen, skit gott! Och Matilda klagade att jag stod och letade länge, ska hon säga... Vi betalade och gick ut och dem var skit goda! Men plastet snus dosan låg i, eller vad man kan kalla det kunde man inte få upp för det var så hårt plast så Matilda började leta i sin väska och kom upp med en fick kniv, HAHAHAHA! Så hon fick upp den och hon lade sitt snus där i. Sen gick vi in till baby och vi höll på att spraya och fick smaka av varandras och jag ville smaka av hennes hela tiden så hon skulle jävlas och spraya på mitt ansikte och såklart spraya hon i mitt öga, kunde ju fan inte se och mascaran rann!!! Så skulle ge igen men det blev på hennes ögonbryn... Och hon ba: "Det är mycket värre!". Mmmh, visst va? När baby hade spelat klart stack han hem medans jag följde Matilda till bussen och när vi var på väg så gick världens största skalbagge förbi, den var skit stor, fyfan! Men vi ska nog träffas i helgen och vi ska vaxa benen någon dag, se hur det känns!

Puss och kjam!

ps: jag hatar min katt (Sessan), hon är i perioden då hon vill para sig så hon går överallt och jamar, kunde fan inte sova inatt, hade bara lust att skära halsen av katten!


Tumblr_lsk2kerdq51r40g12o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback