Mys Måndag (L)

Hejsan bloggen!

Sitter här med baby och skriver på hans skol data, h3h3. Jag vaknade någon tid. Kan erkänna att det är super duper skönt att sova ut varje morgon! Vill inte skryta, går ju inte i skolan så det är inte så konstigt, men shit the same... Jag klev upp och lyssnade på musik som vanligt, åååh kan inte ens tänka hur livet skulle vara utan musik. Daamn vad tråkigt! Efter jag hade lyssnat på musik kollade jag på Simpsons med mamma i vardagsrummet. Alltid lika roligt! Förr älskade jag Family Guy men har tröttnat på det nu kan jag erkänna! The Cleveland Show är på topp listan nu. Ni MÅSTE ladda ner det, men finns bara svensk text på några avsnitt på Säsong 1. Har kollat på hela säsongen, utan svensk text med, fattar ändå, Einstain vettu! Stavade det säkert fel också... Ärpå säsong 2 nu och ni bryr ju er faktiskt. Nä men serri folk, ladda ner er, jag ber er ni kommer älska det. Hans nya frus dotter är 15 år och har damp, fan vad jag tänker på mig då... Aja, jag gjorde frukost och åt medans jag kollade på Eva & Adam det riktiga, med barnen, finns en film med vuxna som heter det med. Men den äääger! Älskar Tobbe, haha! Baby kom då för han var "sjuk". Men vi chillade och myste och kollade på en skit bra film om en rappare som blev mördad (skjuten), en riktig berättele, vet inte hur man stavar hans namn. Men min favorit rappare! Vi gick till affären och köpte gott (avakado, Coca Cola Zero, Ben & Jerry glass till mig, Daim glass till baby och äppel juice till honom). Kände mig tjock efter det, är ju rädd att gå upp i vikt som några av er nog vet... Men ska börja träna snart, går promenader nu, får se vad som händer. Mamma får ju pengar imorgon så ska köpa sallad på Kvantum, orgasm. Men ska kolla på The Cleveland Show med baby nu.

pusskrambamsekram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback