Mys fredag!

Hejsan bloggen!

Andra inlägget idag! Idag är det ju fredag! Ska snart ta fram mina chips och saft så jag kan kolla på The Cleveland Show. Idag har jag träffat Blozzom en stund, vi hoppade och kasta en tennis boll till varandra 200 gånger! Rekord ;) Sen har jag kollat på fotboll ( Sverige - Finland). Det stod 0-2 nyss till Sverige! Vet inte om det har blivit nå mer mål än. Men ja, vad finns det mer att skriva? Ska bara ha det mysigt och njuta! Ni ska också ha det bra! :)
Ska komma i säng tidigt idag tycker jag för har inte kunnit sovit på länge! För imorgon ska jag träffa pappa och käka med honom, så jag har ork till det! Ska ju träffa Matilda med! Ska snacka med henne hur det blir! :)


Puss!




GE MIG DIN KROPP?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback