If I had a British Accent, I'd never shut up

Hejsan bloggen!

Är pigg som attan idag! Hade ju världens jukaste drömm... Att jag baby och någon till men kommer inte ihåg vem... var till någon turk sak, vet inte om det var en affär eller vad det var? Men det var turkar som jobbade där. Och jag tog med mitt täckte och sov där och jag älskar mitt täckte, i verkligheten också! Sen i drömmen gick jag och när jag kom tillbaks var mitt täcke borta och turkarna sa att dem inte hade tagit det, fast det hade dem... så jag började grina för jag hittade det inte och när jag vaknade så rann det tårar, HAHAHA.
Men tänkte uppdatera går dagen:
Baby kom efter jobbet och vi myste lite och han somnade sen så jag gick ut till vardagsrummet där mamma kollade på tv om andra världskriget och det var massa tyska gamla kvinnor och pratade, alltså på tyska och man förstod vad dem sa! Nästan alla ord dem sa heter så på svenska med! go germany! hihi lööve u tyskar! Aja, sen kollade jag en liten stund för att röka och då hörde jag massa skrik utanför balkongen så där var Blozzom med kompisar och Julia var där! Som Blozzom inte fick vara med, men nu tydligen, alltså ni ska bara veta hur jävla dryg ungen är! Visst, hon är tio år, vilken tio åring är inte jobbig, men hon är mer än dubbelt så jobbig! Får så jävla ont i huvudet när hon pratar... och hon babblade på när jag var på balkongen och rökte: "Anna, du kommer dö.". Jag: "Fuck off, din morsa röker med...". HAHAHA in ya face blabla! Hennes nya namn, blabla. Efter jag hade rökt gick jag in igen och kollade på tyska programmet, eller vad man kan skriva. Men plötsligt hörde jag skrik igen så jag gick ut på balkongen och där var barnen igen, eller flera meter bort men man hörde dem ändå, så mamma blev skit arg, men jag sa till dem istället för mamma, för min mamma är läskig... Men dem hörde ju naturligtvis inte eftersom dem var så långt borta så jag satte på mig skorna och jackan och sprang dit. Blozzom: "ANNNAAAA!". Aaaw gummsan då! Så vi pratade och massa barn kom och naturligtvis Julia, yey! BLABLABLA, HÅLLKÄFTEN!! Så vi gjorde inget speciellt, men senare efter någon halv timme kanske? Så ville dem leka nånting med vampyr och det var en kille där som hette Antonio och Blozzom ville prata med mig och honom ifred och då kom Julia och sa "Mig med!". På skoj alltså så den andra tjejen som var med (Linnea) blev skit sur, hon lätt sur, men hon är 14, så väx upp lite :) Så ja, kommer inte ihåg så mycket. Men Blozzom började grina vet inte om det var Linnea eller Julia. Och då kom Sara, en tjej jag inte visste om först. Hon bor mittemot mig, 96 :) Och då blev det bråk så Sara stannade, blabla. Och vi rökte m.m. Så vi var typ bakom husen och då kom jag på när Julia sa till Blozzom att jag var fet så Sara drog mig till Julia och sa till henne:
Sara: Vart är hon tjock?
Julia: Va?
Sara: Ja vart är hon tjock?
Julia ser helt fundersam ut...
Jag: Ja, du sa till Blozzom att jag var tjock!
Julia: Nä, nu hänger jag inte med...
Jag: DU KALLA MIG TJOCK!
Julia: ?
Sara: Vart är hon tjock, här? (tar på mitt ben), här? (tar på min arm), här? (tar på min mage).
Julia: Jag har inte sagt det?
Jag: Ljug inte framför oss gumman, du pratar så jävla mycket skit om allt! Väx upp. Du pekade finger till Blozzoms mamma, du sa till hennes mamma att Blozzom hade sagt till dig att hon inte var hennes riktiga mamma, du sa att jag var elak, du sa till Blozzoms mamma att jag hade köpt choklad ciggaretter och att jag och Blozzom hade låtsas rökt dem utanför affären och mera skit!
Julia ser helt korkad ut...
Sara: Sluta bara?! Okej?!
Och Sara kaxade mycket mera, men kommer inte ihåg vad hon sa.
Och Julia blev helt tyst, äntligen! Såg ut som hon skulle börja grina, men hon kanske gjorde det för hon kollade ner i marken och sen tog Blozzom i någon svart sak och Julia drog ifrån den från henne. Och Blozzom blev lite ledsen?
Jag: Får hon inte titta heller?
Blozzom: Du bara drog ifrån den från mig...
Jag: Vad fan är det?
Och det var något som tillhörde hennes mobil. Sen gick hon bara, hejdå blabla :) Och hon glömde saken så vi kasta den i brunnen, HAHAHA!
Efter skulle dem hem utan jag, Sara och Linnea så vi gick till Legenden, en ungdomsgård :) Fast var bara massa p12:or... och vi gjorde nå med lera och det blev på min jacka och hon som hade det sa massa saker så jag skrek åt henne, hon blev inte så glad

Men nu ska jag prata med mamma om jag får pengar till bio!

hejdå :)





17371977_large



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har din dag varit då, sötnos? :)

2011-10-26 @ 22:05:16
URL: http://jenhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback