I wonder what goes through your head when you hear my name

Hejsan bloggen!

Ska snart kolla på Morden I Midsommer med mamma, men tänkte uppdatera dagen:

Pappa hämtade mig vid 13:00 och då åkte vi till sport hallen och spelade badmiton tills klockan 14:00 för då åkte vi till Buddy's för vi skulle käka med Matilda där. Så när vi kom dit stod hon utanför och väntade på oss. Vi delade på en pasta med kyckligen, pappa tog en själv för det var 2 för 1 kuppong vi hade. Vi snackade massa, speciellt jag och Matilda. T.ex om ADHD, skolan, filmer m.m. Hon hade druckit mycket igår så hon var lagomt bakis stackaren... När pappa åkte så stack vi ner till stan, fick en femtio lapp av pappa så jag köpte glass från McDonalds. Dem hade kommit, eller om dem har haft den länge? Men tog McFlurry med Bil smak, ni vet Bilar godis? Var gott men skit sött så höll på att spy efter några tuggor! Men resten av kvällen gick vi bara runt på stan och kollade och köpte godis. Köpte sockervadd på Godis Tajm, mmh! Och det var någon special kväll så det var massa stånd och det var ett stånd där dem sålde massa smycken och dem hade skit snygga navel smycken! Måste ta hål i naveln någon dag! Det fanns halsband med Fc Barcelona på, vill ha! Älskar dem som fan! Hoppas dem vinner Champions League denna gång med! Dem är ju världens bästa lag? h3h3

Puss hej!



Fan vad jag saknar sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback