Expect the best, be prepared for the worst, fuck what other think & do your own thing

Hejsan bloggen!

Sitter här alldeles själv i mörkret... åh skrämde mig lite..
Men idag har jag och baby bara myst och vid 18.30 åkte han till Ockelbo han ska sova där hela helgen, vad jag kommer ihåg. Men idag vaknade jag 12.30 ! Var jätte trött sen igår! Jag och mamma var ju på SOC och stan, sen GICK jag och baby till en lägenhet han skulle kolla på någonstans, och det var ju inte direkt kort dit. Lägenheten var ju okej, men man fick inte nya tapeter, vilket jag tycker man borde få?! Plus att det såg inte så fräscht ut... Baby håller på att kolla på andra nu, men det är ju så jävla svårt att hitta lägenheter nu! När vi var på väg hem fick jag en cigg av baby som var skit cool! Det var en vanlig cigg, man rökte lite, tog några ploss alltså och sen fanns det nästan som en knapp, eller inte knapp men när man tryckte på filret kändes det som något sprack och då blev det mint smak, HAHAHAHA. Säkert något ni vet, är lite out of the league, stava säkert fel nu med. är lite cp, kanske borde skaffa cp hjälm så jag inte slår huvudet och blir med cp som Svullo. Nää, nu var jag taskig! Aja. När vi kom hem köpte vi kebab tallrik som vi tog hem och åt medans vi kollade på någon film med Tyra Banks, skit rolig film, älskar Tyra så jävla het, lebben anna. Och Lindsay Lohan var med fast liten då, så fin flicka då, nu en jävla knarkare hora. Sen kollade vi på någon dans film? Blev skit trött och somnade. Och vaknade jag 12.30 som jag skrev. Jag lyssnade på Spotify i mobilen. Och det krånglade så jag stängde av mobil och när jag satte på den och började lyssna igen funka inte ena hörluren... Så nu är den sönder, sällan jag har "tur" med hörlurar... Men lånar mammas nu, dem är bättre t.o.m! Nu lyssnar jag på musik och måste pissa...

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback