1 år! ♥♥♥



Jag kan inte fatta att det har gått ett helt år! Det kändes som det var igår vi kysstes för första gången! Jag älskade dig i hemlighet innan du visste. Sen visade jag känslan jag hade för dig och min dröm blev sann, jag blev världens gladaste tjej! Att vara utan dig i några timmar som du är när du jobbar känns som du kommer vara borta föralltid! Att vara bredvid dig och ligga i din famn värmer min kropp och hjärtat. Vår framtid står framför oss! Vår planerade framtid kommer uppfyllas! Vill ha en familj med dig så våra barn får känna hur underbar du är. Du kommer vara sådan bra pappa, den bästa och barnen kommer älska dig lika mycket som jag älskar dig! Jag kan inte tänka en minut bort från vår framtid för det är det ända jag tänker på! Att få leva med dig hela livet gör mig den gladaste människan på jorden! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback