You never know how strong you are until strong is the only choice you have

Hejsan bloggen!

Är mega trött nu, efter en lång dag! Tänkte uppdatera dagen då:

Jag vaknade vid någon tid jag inte kommer ihåg. Lyssnade på musik i mitt rum tills jag blev hungrig men jag hittade inget gott i köket så jag tog bara lite flingor med mjölk och sedan två clementiner. Spelade Sims 3 medans. Gjorde ett bög par, haha. Dem adopterade en flicka som hette Lilja, haha. Vid 13.00 började jag fixa mig för skulle ju som sagt sola solarium med Josefin, men jag fixade mig inte mycket, bara plattade håret, satte på mascara och målade ögonbrynen. Sen gick jag till bussen och åkte ner på stan och hon stod vid hållplatsen jag hoppade av. Vi gick till solariumet och solade i 16 minuter. Åååh vad skönt det var! Var ju jätte längesen jag solade solarium så höll på dö av njutning, haha det missförstod man... Tror jag blev lite brunare, eller det syntes i alla fall. Vi skulle egentligen ut och gå ut på promenad efter men vi var så hungriga så vi åt istället. Blev Wanye's Cofee ( eller hur det stavas). Vi åt wraps, as goda! Efter kollade vi lite runt och jag såg skit snygga kläder på Carlings och en jätte snygg smyckes ställning eller vad det heter som såg ut som en hand och en skinnväska. Dem såg jag på Glitter. Efter följde hon med mig till hållplatsen och jag åkte hem. När jag hoppade av och gick mot mig så kom mamma förbi mig och sa att hon skulle åka till Coop för hon skulle köpa saker, så jag följde med. Vi köpte inte så mycket. Men jag fick: naturgodis, Activia och massa Risi Frutti. När vi kom så såg jag att jag hade fått ett nytt nummer av SOLO. Älskar tidningen! Så jag läste lite, sen kom baby och han var här ett tag. Senare så satt jag vid datan och plötsligt slogs det till och jag trodde det inte var datan men tydligen var det det och den lät jätte mycket och stängdes av. Man kan sätta på den men då stängs den av efter några sekunder. Jag tror det är p.g.a fläkten för datan lät ju så mycket så det var säkert den. Hoppas den inte fått virus!!! SNÄLLA GUD! Aja, men om den fortsätter såhär så lämnar vi in den på Elgiganten. Myste lite till med baby. Men han har åkt nu. Så sitter här och lyssnar på musik och äter naturgodis, mmmh! Ska nog ladda ner en dokumentär om Joseph Goebbels. HAHA skriver om han hela tiden. Men det betyder inte att jag är nazist? ;s Aja, men vi syns senare! :)



Puss!



Ser ni hur kort han var eller? Men det är säkert kappan var så lång.
Men han var inte ens 1.50. Är mer än en meter längre än honom, aaw!
Skulle vilja träffa honom! :o


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe ja precis :) jag har jobbat och sen gjort naglar idag :) dudå? kram

2011-11-22 @ 20:47:32
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur är det med dig en kväll som denna då?

2011-11-22 @ 23:17:02
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback