STAN

Hejsan bloggen!

Har nyss kommit hem från stan med baby. Vi åkte ner på stan vid 16.30 för att träffa pappa på bowling hallen, skulle nämligen spela bowling! Det gick väl sådär bra för mig tills jag blev lite sur för att det inte gick bra, så jag spelade inte på ett tag. Sen blev jag plötsligt på bra humör igen, bipolär... Och jag spelade bättre, proffs ;) Fick 3020 kronor av pappa att köpa julklappar av så köpte två stycken till mamma och Malin. Blir att köpa till pappa imorgon när jag, mamma och Stefan åker till stan. Jag hade ju pengar kvar efter julklapparna så jag köpte lite åt mig själv, hihi! En ear cuff från Clitter skit nöjd! Och en tröja från Carlings. Var halva priset så kostade bara 70 kronor, tror jag? Ja, som sagt kom vi nyss hem och baby duschar just nu, så jag passar på att ladda ner säsong 4 av That 70's Show. Älskar serien ju! Laddade även ner Jericho, verkar okej, plus börjar i Denver, Colorado. En av mina favorit ställen ;) Och Band Of Brothers verkar också vara jätte bra! Handlar om USA:s armé under andra världs kriget. Blir nog skit bra eftersom jag älskar det! Men nu ska jag tyvärr sluta skriva!
Lägger ut köpen imorgon tror jag :)


ps: Det var en som frågade vart min mössa kom ifrån och vart mina blommiga shorts kommer ifrån?


Kommer tyvärr inte ihåg vart mössan kom ifrån :(, men kollar imorgon! :) Sorry... Men den kostar 129 kr :)


Mina blommiga shorts kommer ifrån BikBok, men dem finns inte längre :( Må jag tro eftersom jag köpte dem i våras ;d

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback