My attitude is based on how you treat me

Hejsan bloggen!

Har inte skrivet på ett tag. Tänkte uppdatera går dagens:

Jag vaknade 08.00 bredvid mamma, hehe! Baby gick till jobbet och jag lyssnade på musik då i min säng tills jag blev hungrig. Gjorde min frukost, som jag gör varje morgon: hårdbröd med salami. Kanske låter lite, ja nånting? Men faaaaaaaan vad gott det är! Det är en sorts salami man köper på våran affär vid oss där baby praktiserar :)
Åt frukosten medans jag kollade på That's 70's Show. Älskar serien! Vid 12.30 gjorde jag mig i ordning för skulle träffa Josefin vid 13.30. Fixade mig och jag brände mig på plattången hela tiden på fingret, blev skit arg varje gång och slog plattången i bordet, HAHAHA, that's me :) När jag kom fram till stan så kollade vi på Gina Tricot om tröjan jag vill ha finns där, och det fanns! Den jag lade ut igår med Amerikanska flaggan på :) Skit många tröjor med! Så när mamma får pengar på fredag ska jag, hon och Stefan ner på stan och köpa den :) JIPPI! Ska köpa hårfärg med, länge sen jag färgade håret! Bleka ännu mer! Vi ska köpa två hårfärg paketer för jag färga översta och längst ner. Alltså halva var, för när vi färgar annars så går den mest till hår botten :( Ska ha ny mascara med!
Aja, jag och Josefin åt på Flanör sen. Kommer inte ihåg vad stället heter ;s Men dem har så jävla god avakado sallad som jag alltid äter där! När vi hade käkat klart kollade vi runt på julklappar, såg jätte snygga! :)
Jag åkte hem sen och på Måndag nästa vecka ska vi sola! ÄNTLIGEN! :) När jag kom hem så satt jag vid datan tills baby kom och lite senare stack vi till pizzerian vid mig och käkade med pappa :) Vi pratade om allt möjligt. Och igår kväll spelade England - Sverige. England vann :( Dem hade ju inte slagit Sverige sedan 1968 :( Aja, tänker bara på Tyskland ;)

Puss!




Hehe heting... Fick denna mössa av min mormor när hon var här, tack mojmoj :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt mössan?!

2011-11-17 @ 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback