I could get lost in a voice like yours

Hejsan bloggen!

Har inte skrivit på ett tag, har bara glömt bort, sorry bloggen.
Men för det mesta har jag vart med baby, lyssnat på musik & allt annat man kan göra i världen?
Nu sitter jag och lyssnar på Satisfaction, haha typ ba så 2008? MEN DEN ÄR BRA!
damp... Jag hatar att ha pms :(
Baby är nog i Ockelbo hos sin mor & systrar & bror. Dem ska kanske ska flytta till Söder! I en 6a, ojdå, där ser man. Har lite smått tråkigt nu, men ska nog träffa Elin någon dag, har inte träffat henne på mer än ett halv års sen :(
Daaamnn vilka minnen vi har! Vi var ju bff förra året, så vi var med varandra dygnet runt för hon gick inte i skolan då :) Åh herregud asså, liksom. Kommer fan inte ihåg alla minnen, har ju en miljon tals...

Men när vi var "nyktra" och tog massa energi godisar och åkte hiss i Nian upp & ner och vi gick in på Mcdonalds och bara satt där och Ellie var där, då vi hatade henne. Emelie med, hon är ju vet inte kines eller japan? Så vi kalla henne thaihora HAHAHAHAHAHA!
När vi också var "nyktra", varför skriver jag så för? Lika bra att skriva fulla? HAHAHA nu blev jag hyper... Vi dela på en liter vodka och tog muggar från Subway och blanda dte med nånting, kommer inte ihåg. Och när vi var på stan så kom Jenni och Marre och tog vodkan och jag var ju bang så jag kastade vodkan jag hade i muggen på Marre, HAHAHAHAHA!
När vi gick till Konsum och köpte korv och bröd och massa annat och grillade i hennes skottkärra (?) och vi hade ju kål så klart och hällde på sån dära vädska så det brinner och hon råkade ta mycket så det nästan exploderade så skottkärran brändes och blev helt svart men vi grillade ändå, men korvarna blev ju inte direkt bruna... Vi grillade Marsmallows (?) också, åååh HAHAHAHA!
När vi cyklade mot henne, dagen vi grillade kommer jag ihåg! Hon skjutsade mig på cykeln och vi åkte förbi en kyrkogård och hennes pappas kompis grav är där för han dog i någon motorkrash blablabla nånting. Men det var helt tomt på hans grav så jag tog en ros från en annans grav, elak... kommer ihåg att jag sa när jag tog den: "HAHAHAHA... förlåt...". Kunde ju fan spöka hos mig!
När vi "rökte" med Rasmus som har en kiosk i Södra Bomhus och vi var ju helt normala så vi låg vid nått hus helt bänga och knäppte kort, jag lägger ut dem! Och då åkte en Elin kände förbi med två kill kompisar och vi åkte med den högsta musiken till nått hav där det var kallt som attan!
Sista April, nästan så det är den bästa minnet vi har! Hon ringde mig och frågade om jag ville festa med henne, så jag fixade mig och stack dit och vi fixade dricka och stack till Björn och drack lite, jag kommer ihåg att han bodde längst upp eller nå och jag hatade att stå på hans balkong... Så vi gick ut sen och fortsatte dricka. När vi skulle till majkasan så trodde vi att alla där skulle vara fulla men nejnej, vi var dem ända, speciellt Elin, HAHAHA! Har bilder på det! Vi kissade vid brasan så brände oss nästan HAHAHA, och vi lyssnade på en tysk sång och skrek: "DEÜTSCHLAND!". HAHAHAHA! Sen när vi gick vidare mot stan gick vi förbi två tjejer som baby kände, vi var ju inte tillsammans då? Och en kille. Och alla babblade och jag: "Jag har gjort abort!". Killen: "Jaså har du?". Och då menar jag inte att han sa så sorgset utan retligt och att fortsatte, så jag tog en jätte stor pinne, eller vad man kan säga men den var mega stor och hård och jag kasta den på han och kuta därifrån. Jag gick på en fest för Elin åkte hem för hon spydde så mycket HAHAHA, fyllo! Och där på festen var det bara nyktra för den hade just börjat, så jag satt där helt bäng, HAHAHA! Så jag mötte baby  och vi gick, och sen stack han och en svatr kille, eller mörk hyad, var säger man? Aja, så jag sprang som fan till baby och skrek att han följde efter mig. SÅ jag skulle till bussen och åka till Elin men då blev det fest så jag ba: "JAG VILL MED!". Baby: "Du ska ju åka till Elin, Anna?". Jag: "Juste, det glömde jag bort...". Vilken bra bästa kompis... På bussen fick jag världens fylle hicka kommer jag ihåg, HAHAHAHAHA! Dagen efter fick vi reda på att baby var på sjukhuset för han var tvungen att magpumpas för han drack så mycket. Och när vi åkte dit var vi i nå rum för att vänta eller i hallen, vet inte hur man skriver?! Och där fanns det såna där som såg ut som en spark cykel som dem har för att åka fort till någon. Så vi åkte på dem och då kom en läkare, HAHAHAHA! Och det fanns en knapp där men den var bara till akuten men jag ba: "Men jag måste ju bajsa!", HAHAHAHAHAHA! ÅÅÅÅÅÅHHHHH!
Fuck!
När vi solade på hennes tak, och försökte låtsas grina men det gick inte, jag tänkte t.o.m på när jag gjorde abort men kunde inte, schysst mamma.
Kommer inte ihåg nå mer men vi har miljon tals minnen mer!


jag älskar dig min lilla pulla <3 mahaha. <3
Kommer ihåg hur stolt hon var över hennes tröja
och jag var så avis för jag ville ha en, nu med! :(




jag & syster igår :'D bilderna är typ skit suddiga...

När vi rökte med Rasmus...
<p><span style="font-size: xx-large;"><span style="color: #ff99cc;">jag &amp; syster igår :'D<br /> <span style="font-size: medium;"><span style="color: #000000;">bilderna är typ skit suddiga...<br /> <br /> ELIN DU SER UT SOM AIDS UNGEN :(</span></span></span></span></p>
När vi rökte med Rasmus


allt känns så jävla tungt just nu.., vet inte om jag pallar nå mer..
Fick låna hennes kläder haha...


Sista April


Sista April



HAHAHA Elin!

helgaleen natt igår !;o men vakna upp nu hos elin o sen drar vi o käkar på max, :D puss :) ohjuste , tack för hjälpen masood, HAHAH, du fattar nog :'D<3
Sista April, men innan festandet :)


grillfest hos elinkungen igår ;d grilla i en skottkärra och bara "råka" elda upp den... cykla hem till henne och tog blommor från nåns grav på kyrkoggård och la dem på hennes släktingars istället, sen blev de stan . love yaa <3
Sista April men innan festandet :)

bilder sen igår ;d vi bara råååka bränna upp skottkärran .. -.-'
När vi grillade, HAHHA kolla skottkärran!

bilder sen igår ;d elin gillar att grilla  & kolla min cp körv
HAHAHA!

bilder sen igår ;d fetto, hon åt typ tio korvar ?
Lite sådär beredd?

bilder sen igår ;d sexiga jag..or not. kolla mitt cp ögonbryn ;(
HAHAHAHAHA!

bilder sen igår ;d jag & ozzy min stoooora älskling!
NEJ OZZY! Han är död nu, han var ju världens sötaste hund, Silje med! Men kolla!
Åååh saknar honom så sjukt mycket. Han var så kelig och fin! Han och Silje skulle få
söta valpar :(

bilder sen igår ;d peace . elin brände typ upp sin foppa, FAIL
Elin tror hon är lite cool vid elden ;)

bilder sen igår ;d elin gillar negerkorv
HAHHAHAHHA svart ju...

bilder sen igår ;d mmmmmhhhhh
Fatta gott!

bilder sen igår ;d mmmmmmmmhhh
HAHAHAHHAHAHAHHA



bilder sen igår ;d sista bilden bjuder elin på  :'D
Hon är ju så duktig...

50 sanningar om mig! 1. Alla i min familj kallar min Anna Anka för jag blir tydligen lika arg och aggresiv som kalle anka när jag blir sur, så Anna Anka... 2. Jag måste börja på adhd skola, HAHA 3. Jag älskar när någon håller om mig när jag ska sova 4. Jag har släktingar som bor tyskland 5. Jag har släktingar som bor i norge 6. Jag har släktingar som bor i finland 7. Jag är värsta utlänningen, haha 8. Jag är coolast <; 9. Jag kan inte kontrolera mina känslor 10. Jag förlora min oskuld när jag var 13 11. Jag har inte ätit på ett dygn 12. men de är bara pga adhd medecinen 13. Jag har ingen matlust 14. & när jag försöker äta mår jag illa & får kväljningar 15. Jag väger 48 kg bara 16. men bara pga av adhd medecinen.. 17. Jag har sparkat en polis 18. för han var cp 19. Jag hatar poliser 20. En gång när jag var dyng full så börja jag bråka med en kille 21. & jag blev så jävla arg 22. så jag kasta min STORA klubba på honom som kosta 30 23. & kalla honom jävla jude 24. Jag älskar motörhead 25. Just nu är jag så jävla röksugen 26. Jag älskar att festa 27. Jag har gått förbi en militär och skrikit tyska saker åt han  28. men han kolla bara konstigt på mig 29. Jag älskar bästa vän! 30. som är elin kung eriksson 31. Jag älskar elin kung erikssons pappa 32. Just nu äter jag fläskfile 33. hoppas jag får ner det! 34. Jag vill bo i amerika 35. Jag har bott i söderhamn 36. men det sög, så gävle blev det ist! :) 37. Jag älskar att dansa 38. Jag är singel, komsikomsi boyyys ;) 39. Jag ångrar mitt senaste ligg 40. Idag beställde jag efter en ny mobil, jiho 41. och de är en touch mobil, i like it ;) 42. Jag kanske har toretts syndrom 43. de låter som en cp skada fast det är de inte 44. utan det är att man kan skrika saker åt en okänd person 45. som jävla hora, fetto, va ful du är& en massa saker 46. och man kan inte rå för det, så det är jätte jobbigt... 47. Nu så lyssar jag på musik 48. jag älskar min syrra 49. Jag älskar cola 50. Jag är hyper, ska nog ut och springa :)
HAHAHHAHA

Vet inte om Elin blev så glad nu när jag lade ut tusen "snygga" bilder. Men så är livet, bus unge ;)


Puss alla små bitches!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så skön anna, HAHA!

2011-11-06 @ 15:16:46
URL: http://jenhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback