HISSAR/DISSAR




Shopping -
Längtar så jävla mycket tills imorgon. Var så länge sedan jag köpte något snyggt till mig! Kommer ju använda tröjan 24/7 också...

Jonas Brothers - Förut tyckte jag att dem inte var bra, bara Disney skit! Men seriöst, dem är faktiskt bra! Tumme upp för brorsorna! (y)

♥ Julen - Snön hatar jag, men ibland skippar man det för det är ju jul för tusan! Julgran, prydnare, Kalle Ankas Julafton, Kan du vissla Johanna, julklappar, familjen, julmat, gravad lax, ååååh!

♥ Nyår - Snart är det ju fasen nyår. Here vi come 2012! PLUS då är det EM!

♥ Kim Källström - Varför jag hissar honom vet jag faktiskt inte. Menar då att jag inte skulle dissa honom! Men fan ser ni hans mål eller. Rätt in i krysset!

♥ Eminem - Nu blev det många hissar! Men vem kan skippa Eminem. Han är ju bara för grym. Bäst! Cinderella Man är några av dem bästa låtarna jag hört. Rappa på M&M!





♥ Kylan - USCH vad jag hatar kylan nu, kan ju inte vara ute! Men vem vill sitta inne som en jävla loner?

♥ Snö - Något jag inte längtar till är snön. Fuck you snö. Snälla Gud få inte mjäll, HAHAHAHAHAHA, nä den var dålig.

Löshår - Nu menar jag inte att det är dåligt. Men nej tack enligt mig! Det sliter på håret, speciellt i hårbotten, kanske därför mitt hår aldrig växte? Nu gör det!

♥ Paranormal Activity 3 - FUCK YOU SKRÄMDE SKITEN UR MIG!

Skit snackare - Åhhhhh hatar dem som snackar skit! Har bara lust att slå till er. BANG BANG YOUR DEAD. Seriöst är redan på dåligt humör, vill göra sönder något.

♥ Damp - Jag hatar att ha ADHD och Bipolär. Att jag inte ens tar medicin åt dem, blabla. Mår dåligt av att vara hyper 24/7 och att få ryck plötsligt. Inte så jag mår dåligt deppig utan att jag blir så trött av hypern och att jag inte tänker mig för när jag blir aggressiv. Först min data skärm, min dörr, min mobil m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback