Don't wait for the perfect moment, just take a moment and make it perfect

Hejsan bloggen!

Tänkte skriva lite grann nu :)

I fredags var ju vi på bio och kollade på Paranormal Activity. Men Matilda och hennes kille följde med också, ännu roligare! Så jag och baby åkte ner på stan och det regnade, tur att jag har luva! När vi kom ner gick vi till Godis Tajm och jag köpte nå choklad. Vi skulle möta dem vid Nian. Men dem kom ju aldrig och ni ska veta att jag har nog den kortaste stubinen eller vad man kan skriva. Fick vrål damp, ville ju så gärna kolla på den. Men babys mobil lade av och jag glömde min hemma så vi gick till Klöver Ess för att låna han som jobbar där mobil så mamma kunde höra min mobil men kom på att jag hade på ljudlöst... Så vi frågade en kille som vi kände om han hade Matildas nummer men nejnej såklart! Så vi gick till bion istället och där var dem! trollungarna! Vi väntade på att bion skulle börja den började inte förens en timme eller nått sånt så vi rökte och gick och köpte läsk. Jag beställde varma chips och cola, dem största, ni skulle bara se! fetto... När vi satt oss i bio salongen så var det massa reklam, i en kvart eller längre! När den äntligen började var det jätte läskigt. Matilda och hennes kille satt snett över oss, var jätte rädd att dem skulle skrämma oss så jag kollade bakåt då och då och i slutet såg jag att Matilda grinade lite, hahhaha aaw! Men den var jätte läskig kunde inte somna på kvällen :'( Juste! Matilda är ju så smart! Vi käkade på Max efter och när vi stod utanför Max (jag och Matilda), och rökte så var det en ruschekana (?) kana där.
Jag: ska jag åka?
Matilda: Ja!
Jag: Eller?
Matilda: Jo!

Så jag åkte men den var jävligt kall och blött, ändes det i slutet, såg fan ut som jag hade pissat på mig.
Men nu ska jag ut och ta en ciggarett! :)

heydåe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback