1999.04.20

Idag var det 12 år & 7 månader sen Eric Harris och Dylan Klebold gjorde den största skol massakern i hela världen kanske? Dem mördade 12 elever och 1 lärare. Dem tog självmord sist. Detta hände i Littleton, Colorado, USA. Alla skriver massa skit om dem, hatar dem, m.m. Visst hatar man sånt! Men jag förstår dem. Dem var mobbade, så mådde inte bra. Att mörda är väl inte den bästa lösningen. Men jag dömer dem inte, jag hatar inte dem, jag skulle stå på deras sida. Om jag skulle må som dem (mobbade och mådde psykiskt) så skulle jag inte förvånas att jag skulle göra desamma. T.ex om någon person mobbade mig hela tiden och tryckte ner mig hela tiden så har man bara en tanke i huvudet "jag ska döda det äcklet, horan, cpet". M.m. Har ju Bipolär Syndrom, och det är en sjukdom. Den är ungefär som ADHD men annat också. T.ex svårt att gilla folk. Jag kan kolla på en person sen hata den livet ut och vill slå den och ja, hatar den mest i världen plötsligt. Bryr mig inte ett skit om känslor, allt handlar om mig, m.m. Vilket är jätte svårt... Men detta handlar inte om mig nu. Utan om Eric och Dylan. Jag älskar dem. Inte så... Men jag förstår dem och om jag kände dem då, var ju liten då, men om jag var i deras ålder, så skulle jag stå på deras sida och ta hand om dem. Jag har gillat detta sen förra året och kommer aldrig släppa det. När jag dör ska jag hälsa på dem, vart dem än är, himlen eller helvetet, jag kommer ändå stå där vid dem. See you later boys, löööve u! Nästa månad blir det samma text HAHA! Nä inte skoja, jag kommer fira er idag!

Väldigt råa bilder, inte bra för känsliga, men jag kan hantera allt.
Eric åt vänster och Dylan åt vänster.
Eric med vita tröjan och Dylan med kepan och geväret
Under bilden så ser ni vilka dem är. Eric med vita tröjan ju!





Fan jag har viljat vara där vid Eric och Dylan...











Ps: Kom ihåg folk, mobba aldrig varandra! Även fast ni skoj mobbar. Ena kan ta det seriöst fast den inte visar det. Vad som hellst kan hända. Detta har hänt i USA hur mycket som hellst. Vet inte ens hur många skol skjutnigar det har hänt i USA. Akta dig, rätt som det är så har den dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback