SVAR

Fick en fråga nyss:

Hur visar du att du gillar nån?

Jadu, jag är inte sådan person som säger "jag gillar dig", är ju inte tio år...
Men jag är inte alls en blyg person och skäms inte om jag gör något så jag skulle nog bara gå fram till killen och börja snacka med honom och kanske fråga efter hans nummer, sen börja träffa han mera sen  kanske jag berättar att jag har känslor för honom. Nu får du svaret, eller ni då?

Jag och Masood var ju bästisar innan, så vi var ju inte alls blyga vid varandra innan det blev något mellan oss ! :)

Kom ihåg att kolla in snyggingens blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: stekt lök är bara sliskigt och ja det stinker när man steker det:P

2011-05-25 @ 14:25:51
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback