Skön dag!

Hejsan bloggen! :)

Kan inte världens bästa att uppdatera idag? Men tänkte göra det nu ;)
Idag har jag inte gjort så mycket. Vi åkte till City Gross, eller vad det heter? Köpte en varm korv där för var dö hungrig att jag höll på att spy.. Jag köpte sprut dedorant (?) Sen när vi kom hem knäppte jag lite kort...som vanligt.. Sprutade dedoranten också så jag kvävdes för jag som är så smart sprutade fan i evigheter? Men kan andas nu i alla fall! Och något som stör mig är Spotify. Varför har dem börjat med att alla ska skaffa Premium nu? Eller sluta med Spotify helt? Mamma som är så snäll och är världens bästa mamma gav mig Premium så nu är det bara musik inget jävla reklam heller! PLUS att jag kan lyssna i mobilen! :)

Puss! :)


Fyfan kvävdes...






Jag & min älskade Lillen!

Jag & min älskade Silje!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söööööööta bilder och fin vovve du har :)

2011-05-03 @ 02:35:37
URL: http://milenamalmros.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dagens blogg - Jag drar tre vinnare imorgon!!!

Vill du vara med och tävla om tusentals fler besökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/tisdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)



2011-05-03 @ 10:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback