Sandra (y)

Hejsan bloggen!

Det jag kom på idag var när jag var i mamma och Stefans sovrum och kollade igenom Stefans Slitz tidningar. Och jag ser att, dem kanske är lite slampiga men ändå vackra. Jag har kollat in alla hans tidningar och det är många, haha. Och dem är inte särskilt "vanliga" modeller som ska se ut som pinnar, dem är vackra! Lite mer kött på kroppen skadar inte, det blir bara bättre. Jag tycker att alla tjejer ska ha lite på sig. Menade inte kanske jätte stora, men jag gillar verkligen hur dem bara tar "vanliga" modeller överallt i mode världen. Slitz verkar gilla NORMALA modeller bara. Och älskar det! Nu säger ju jag detta inte elakt, utan tror många tycker samma.
Och en jag gillar speciellt heter Sandra Reiche.






Tycker ni inte samma sak? Hon är vackrare än "vanliga" modeller?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Hehe okej, tack :) Min favoritfilm är absolut Baksmällan, och älskar att det kommer en tvåa snart. Den ska jag se direkt! Ska du göra något roligt i veckan nu då?

2011-05-17 @ 11:08:49
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Konstigt de ska vara smala, håller med dig, lite mer kött

´Kan ju gömma sig bakom ett plank haha

2011-05-24 @ 17:27:05
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback