Träning

Hejsan bloggen !

Vaknade vid halv åtta och hittade inte mobilen, fan vad jag ska tappa bort saker... men till slut hittade jag den! ;)
Sen har jag väl inte gjort mycket, somnade sen och vaknade vid tio. Nu lyssnar jag på musik.

Senare ska jag nog gå ut och ta en promenad, jätte fint väder ute! :) Kan gå till Kvantum och tillbaks, är typ 4 kilometer (tror jag?).

Har bestämt att jag inte ska äta så mycket. Till frukost idag åt jag en banan och ett glas vatten, haha! Sen åt jag nyss ett äpple. Brukar inte äta ofta nu och är typ aldrig hungrig! :o
Aja, men magen har blivit mycket plattare, yao! Det går skit fort för mig att gå ner i vikt.

Pusshej! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, visst är det bra att du vill bli lite hälsomedveten och stärka din kropp, men låt det bara inte gåt för långt!

De bästa sätten för att må bra är att äta något (litet) var tredje timme 5-6 ggr om dagen.

Ett nyttigt och bra schema kan se ut såhär:



Frukost: naturell yoghurt med 1 näve nötter & torkad frukt, en skiva grovt bröd med 1 skiva ost.

Lunch: 1/4 pasta/ris, 1/4 kött/fisk 2/4 grönsaker och en knäckemacka med smör +mjölk

Mellis: en näve nötter, en smoothie eller Keso med frukt

Middag: Soppa och 2 skivor bröd med smör och pålägg + mjölk eller en matig sallad med ris, tonfisk, ägg och en macka med smör och pålägg

Efterätt/Mellis: Fruktsallad, frusen bananglass (mixa frusen banan med lite mjölk) eller Fruktkräm med lite mjölk/yoghurt

2011-03-27 @ 15:11:36
Postat av: Anonym

Svar: Hehe okej :) Har du haft en bra helg då? Utvilad och så?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-27 @ 18:20:53
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mke väger du ? du är ju smal !?

2011-03-27 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback