TORKA!

Hejsan bloggen!

Sitter med laptopen i sängen, fast med nå sak man ska ha laptopen på när man har den på sängen för annars kan det börja brinna, jaja, onödig fakta...
Men jag sitter och väntar på att min body ska torka för jag ville ha den på mig när vi åker och handlar. Jag och baby ska följa med mamma och Stefan för dem ska få skjuts av Jörgen (Stefans kompis). Så vi inte behöver vänta på tröga bussar...
Har bestämt att köpa nyttigt för ska bli hälsosam från och med nu! Inte läsk eller godis, bläe, är redan inte sugen på det! Så jag ska köpa frukt, juice med pressad saft inget socker heller och torkade frukter. Mamma ska köpa nötter som man kan ha i filen, för nötter m.m är ju nyttigt ! :)

Nu har jag inte mycket att skriva om.
Gör säkert ett inlägg senare.
Har märkt att jag gär fler inlägg nu när jag har laptopen, men det är bara för jag har laptopen för det är så roligt att skriva på den! Hahhaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback