TOP 10 - CELEBS HÅR (jag gärna vill ha!)


TOP 01 - Lauren Conrad
Hennes gudomliga guldiga skruv lockar lyser upp allt!
Jag tror alla vill och försöker fixa Laurens underbara look.
Inte bara hennes hår är perfekt utan hennes personlighet
verkar underbar också, som det känns som. Det får man
hoppas, då får hon 120 %.


TOP 02 - Adriana Lima
Jag kan inte fatta att denna kvinna kan ha allt! Den
sexiga kroppen, solbruna huden, vara hur vacker som
helst efter förlossningen. Hon fixade det allt fort efter det!
Men det gudomliga håret kan vi inte vara avundsjuka på,
alla är det ändå. Slingat och långt som det ska vara...


TOP 03 - Miley Cyrus
Miley är inte sån stor favorit bland mig, men dock är hennes
hår det. Brunt och slingat, långt ner till midjan... kan inte
sluta vara avundsjuk... man försöker men kan inte fixa
kvinnans hår. Man kan lyckas men inte lika vackert som
henne. Hon måste ha en gud...


TOP 04 - Ashley Tisdale
Jag har alltid gillat Ashley. Men inte bara som skådespelerska,
sångare eller hennes klädstil. Hennes hår går hem direkt!
Är det inte blont så är det brunt. Vilket som, gör det ändå
perfekt. Wooooow!


TOP 05 - Inna
Jag gillar bara inte hennes musik, utan också hela hon. Den rumänska kvinnan
har ett stort, tjockt hår som jag vill slita av och sätta på mitt. Hela hon är
gudomlig med hennes hår, söta, stora ögon och den fantastiska kroppen. Inte
för smal, men inte för stor. Men det gäller för håret. Då kan man inte säga mycket.
Det är bara för snyggt!


TOP 06 - Linday Lohan
Blont, brunt, svart och orange. Allt går för hennes långa, fantastiska hår.
Hon kanske inte är så nyttig eller vara i form. Men det spelar ingen roll, det är
håret man dras till. Varför får hon ha så snyggt hår. Hennes långa, trassliga hår
ser inte dåligt ut p.g.a det, det är bara så... ja. Har bara lust att blondera mitt
hår för att likna det, kanske inte går. Linday är Lindsay...


TOP 07 - Beyoncé
Vi alla vet att alla avgudar hennes kropp. Men hennes långa fina hår kan ingen
glömma. Hon är perfekt som hon är och bryr sig inte vara som andra. Men nu
ska man inte tänka på det, utan kvinnans hår ju! Alla vill ha det, alla försöker
men ingen kan vara som Beyoncé!


TOP 08 - Paris Hilton
Jag älskar inte bara hennes häftiga personlighet eller stilen. Utan det ljusa håret
lyser upp alla rum som det är. Usch, vad jag blir avundsjuk på allt hon har.
Skruv lockat visar allt för alla. Men ingen kan ha det som Paris!


TOP 09 - Katy Perry
Hennes sånger älskar jag, säkert alla. Men håret är dubbelt så bättre, och
snyggare...såklart! Att skruv slockar ska vara så inne vet väl alla. I alla fall
Katy som fixar det så lätt och snyggt. Den lilla luggen gör det ännu sötare.
Nu vill ja "kiss a girl!.



TOP 10 - Rihanna
Några (eller många), kanske tycker jag är crazy som lägger Rihanna sist. Men
tyvärr.. du har förändrats så sjukt mycket! Ditt vackra bruna, långa hår som
du hade för ett par år sedan var så mycket snyggare än nu. Tyvärr, tjejen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt sötnos!! allt bra idag?? kram

2011-03-31 @ 15:45:23
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback