Sommar?!

Hejsan bloggen

Sitter här med mina shorts och magtröja, är beroende av dem..!
Men jag vill ha sommar, så man kan ligga på balkongen och sola, mmh!
Idag åt jag lite mer i alla fall. Åt ett äpple och äppel juice till frukost. Sen efter typ två timmar åt jag kötbulle macka och ett glas äppel juice, bättre än igår!

Juste! Jag har världens bästa pojkvän! Ni som läser min blogg så vet ni nog att jag vill modella. Så baby har en kompis som har kompisar i Stockholm som fottar. Och dem tar vidare dem bästa. Vill verkligen göra det! Haha men är ändå lite nervös... Åh jag vill bli modell och kunna åka runt i hela världen och fotas! :(

Men nu ska jag sluta skriva.

Puss! ;*

ps: en frågade hur mycket jag vägde. Senast jag vägde mig vägde jag ungefär 58 men det var för ungefär 2 månader sen. Så väger nog mindre. Är också 166, eller kanske 167?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback