I never seen you shine so right

Hejsan bloggen!

Sitter här själv för älskling gick vid nio för har börjat praoat (vad skriver man). Eller vad kan man skriva? Kollar hur det är där och får hjälpa till lite. Så nu sitter jag här, fast har inte ätit frukost än, men blir väl snart ska jag tro.

Tänkte uppdatera igår:

Jag och älskling vaknade och satte på datan och kolla på Family Guy med kakor, jag skrev ju det igår. Och att vi åkte till stan och att jag köpte massa snyggt, älska shopping, haha.
Sen när vi kom hem kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Men jag spelade lite Sims 3 för baby ville vila och han somnade, gulligt! Syrran kom vid 6, ÄNTLIGEN! Har saknat henne som fan. När hon kom visade jag vad jag hade köpt. Sen fikade vi kladdkaka medans vi kolla på Vad blir det för mat? Programt med Per Moberg, tror han heter det? Älska honom. Han har ju ADHD, och då är man ju lite galen. Haha, kanske man har märkt på mig..?
Ah, sen hände väl inte så mycket. Jag och baby somnade och vaknade av att baby fixade sig.
KLART!

Idag vid 12 ska jag, mamma och Malin ner på stan och kolla. Har ju typ 500 kr. Och present kort på JC och Åhlen's, fick det av Malin igår, för 250 kr. Love ya!

Men nu ska jag äta lite frukost.

Puss!




Haha värsta ganstern som visar upp halsbandet. Det jag fick av baby, fast det var länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback