I miss your tan skin, your sweet smile.So good to me, so right.

Hejsan bloggen!

Idag vaknade jag vid halv tio och lyssnade på musik tills jag hade lust att sätta på datan. Jag fixade frukost, macka och te. Kollade på Scrubs på datan, så daaam roligt!
Resten av dagen har jag lyssnat på musik, spelat lite Sims 3 och varit med familjen.
Jag kan knappt sova för jag längtar så mycket tills imorgon. Längtar till presenterna och att äta med pappa på Buddy's tillsammans med baby.
Några dagar efter, vet inte när... så kommer Malin hit. Jag, hon och mamma ska till stan för att shoppa! Ska köpa nya skor som jag kan ha i sommar. Måste också köpa sommar kläder! Vill också köpa jogging skor som jag kan gå i , i sommar när jag ska ut och promenera så jag blir fit!

Nu ska jag lyssna på musik och försöka att somna, puss!




Har blivit lite brunare i alla fall. Men mer blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback