Godnatt!

Hejsan bloggen!

Tänkte göra ett litet inlägg innan jag ska sova.

Men baby kom till mig vid tre ungefär, vi åt. Och sen fixade jag mig nästan inge alls. Bara löshår och mascara, kände mig fräsh (y).
När vi var nere på stan gick vi och kolla runt i Nian, vi kollade på en särskilt sak inne på Flanör, tänker inte säga vad det är ;) Vi åt på fiket, eller restaurang, vet inte vad det är? Men man kan både äta och fika, what ever onödig fakta... Baby åt nå pasta med kyckling sås och jag åt lax sallad, sjukt gott! Var som rökt gravadlax, mmmh! Sen tog vi bussen upp på Söder. Det tar typ fem minuter eller lite mer att gå dit. Men det regnade så vi orkade inte gå så vi tog bussen. När jag solade började solariumet prata, någon jävla kärring, blev fan panikslagen! Efter så gick vi ner på stan in på Kläver Ess, stavas? Och snackade med han som har den, utlänning , cool snubbe (y). Vi tog bussen hem till mig och myste!

Men nu ska jag bara lyssna lite mer på musik, sen sova.

Godnatt , puss , dröm gott!




Hade detta på mig idag. Min nya stickade topp, svart linne under och tights, eller vad man kan säga?
Juste! När vi var inne på Klöver Ess så var det massa turkar (inge illat menat!). Och alla kollade in mina ben såg hur dem stirrade. Menar inte att skryta, men det var läskigt, ärligt talat...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback