4 dagar kvar!

Hejhej bloggen!

Om fyra dagar fyller jag 16, fan vad jag längtar!!!!

Men nu ska jag skriva lite, t.ex att jag suger på att uppdatera ! Förlåt... igår var mamma på stan och köpte plattång, ögonbryns penna och cheese burgare till mig. Plattången är från Babyliss. Den är skit bra! Efter jag hade duschat och torkat året så är ju mitt hår ganska lockigt. När jag plattade en lock så blev den spik rak bara på ett drag, yey! Min förra sög! Och plattorna hade lossnat så det gjorde skit ont att platta, nu vill jag duscha varje dag för att få platta, hehe!

Baby sov hos mig igår, vi kollade på Big Brother, lite roligt då. Han gick och köpte räksallad medans jag plattade håret, mums var det!  Vi äter det nästan varje gång vi är med varandra. I alla fall när vi ska kolla på något.

Men nu ska jag göra annat, vi höres sen ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback