2 dagar kvar!

Hejhej bloggen!

Det är bara 2 dagar kvar tills jag fyller 16, fan vad jag längtar!!!

Tänkte uppdatera vad som hände igår:

Baby kom till mig vid typ tre tror jag det var. Vi myste ett tag, sen fixade jag mig. Vi tog ettan till stan. Jag har ju slutat rökt, är så jävla stolt över mig själv! Men när vi var på stan så gick vi på Friskis & Svettis, gymmet. Det såg väl sådär bra ut, vi ska kolla på ett annat någon dag. Sen gick vi till nian och kollade på kläder på H&M. Hittade en skit snygg magtröja, den var vit, knyten och med svart text, vet inte vad det stod. Ska nog köpa den när mamma får pengar. Sen kollade vi på några skor som jag ska ha i sommar. Jag vill ha ett par skor med lite klack. Masood säger att jag ska ha Convers (?), dem är ju snygga, men vill inte ha dem i sommar... Men hittade inga snygga skor, får kolla mer sen. Sist så solade vi, älskar att bli brun! Kanske inte är jätte brun men syns i alla fall och ska fortsätta sola så jag blir brun till sommaren och ha den vita toppen, snyggish number 1 ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback