We made you

Hejsan bloggen!

Det är torsdag och är jätte fint väder ute! Klockan 3 kommer Malin och hälsar på för hon fyllde år för några dagar sen, så vi ska fira henne, tänk att hon redan är 20! Kan hon köpa ut till mig, skoja haha ;) Som när jag ringde till henne när hon fyllde år

Ja ba: GRATTIS! Hur känns det att fylla 20?
Hon ba: Tack! Bra!
Ja ba: Nu får du ju köpa på systemet! Kan inte du köpa ut åt mig?
Hon ba: NEEJ?!?!

Haha, gulliga ängel då ;) Men i alla fall... När hon kommer ska vi ut och äta pizza med pappa! :)
Imorgon ska jag, Malin och mammi åka till Valbo och shoppa! MYS! :)
Men nu håller jag på att ladda ner Cougar Town, Jersey Shore, och Cleveland Show.
Har faktiskt inte sett Cleveland Show förut. Den handlar ju om Cleveland i Family Guy som har flyttat från Quahog och bor med en ny tjej (tror jag) med hans barn och hennes två barn, är säkert bra! Det är ju dem som gjort Family Guy som har gjort det! Och dem ÄGER! Världens bästa humor? Precis min humor med ! :)
Nu väntar jag bara att allt ska laddas ner, segoooos!

Pusspuss! :)


Erkänn att jag ser ut som katt! GRRRRRRRRRR MUAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback