Jag älskar dig Lillen♥

Hejsan bloggen!

Idag vaknade jag klockan sju nånting av att mamma babblade om något att om jag hade släppt in någon katt? Då trodde jag att hon menade Sessan för inatt så hörde jag en katt på balkongen, då såg jag henne vara där, vet inte hur hon kom ut dit. Men sen när jag låg i sängen så såg jag två katter i sängen. Då insåg jag... LILLEN♥
Jag seriöst grät för jag var så lycklig! Min älskling♥ har kommit hem. Jag bad ju fan till gud, han borde älska dig, för jag har bett flera gånger och alla har uppfyllts, älskar dig gud♥ haha värsta prästen...

Men det var väl det jag skulle skriva. Och idag har jag och Masood varit tillsammans i 8 månader♥
Det går så fort! Om bara 4 månader har det gått ett år, oh shit!♥♥♥♥


Jag älskar dig Lillen....


och dig Masood Sondell Krantz ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sommar & sol och vi har korta kjol...

Har du planerat något speciellt på sommarlovet i år ? <3 :)

2011-06-14 @ 08:30:47
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: det är omöjligt att svara på, alla fungerar ju olika :) vissa går inte alls upp i vikt medan om ex jag skulle unna mig saker jätteofta skulle det synas ganska snabbt så det kan jag tyvärr inte svara på!

2011-06-14 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback