I'm so horny

Hejsan bloggen!

Ni undrar säkert om jag verkligen är horny , nej jag lyssnar bara på den låten, hihi (y)
Jag uppdaterar icke bra. Ska bli skit duktig. För ungefär ett års sen så skrev jag kanske 10 inlägg per dag, eller mer, men jag var koko då... SVERIGES NATIONAL DAG IDAG!
Du gamla, du fri, sen kan jag inge mer :(

Men igår fyllde baby år, vi firade med frukt, men somnade vid nio, haha! Han åkte idag!!!!!!!!!!!!! :(
Men badade idag med grannen unders kompis dotter, om ni fattar nu. Jag fick faktiskt en liten bränna, hihi! Sen idag ska jag nog bara lyssna på musik, kolla på Family Guy, Vänner & någon film. JAG ÄLSKAR FAMILY GUY! Men inte lika mycket som Vänner... inget slår dem 6 skönheterna...
Ja, vad kan man mera skriva?

Puss!

ps: JUSTE! kom på att jag ska få en ny medicin för ADHD:n, förra funka ju inte... hoppas jag går ner i vikt av denna, HHAHAHAH! Jag har redan bett till gud och han ÄLSKAR mig. skit på er slampor




herregud

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

En utav mina närmaste vänner som nyss skaffat systemkamera kom vidare i en fototävling, tycker det är jättekul och vill hjälpa henne på traven, verkligen härligt att hon fick chansen hon ville ha! :D

Så nu undrar jag om du kanske vill rösta på henne som är NR:1? Bjuder alla på länkar som röstar!

Länk: http://juliiialarsson.blogg.se/2011/june/fototavlingen-bilderna.html?_tmp=c930ba009cc894aa8a2b601e90f5faabfe21b62a

2011-06-08 @ 18:56:18
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha snygg bild :D

2011-06-09 @ 14:53:25
Postat av: Anonym

haha snygg bild ;D

2011-06-09 @ 16:57:54
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback